Moje (nie)ulubione szminki

by - 16:00



Hej!

Niewątpliwie jedną z rzeczy, które kojarzą się z kobiecością są pomalowane na czerwono usta. Jest to absolutny klasyk. Od Marilyn Monroe po dzisiejsze gwiazdy - wszyscy uwielbiamy szminki w kolorze czerwieni. Jednak oprócz krwistych pomadek modnych jest wiele różnych kolorów. Od delikatnych nudowych po naprawdę szalone kolorowe. Przez długi czas nie lubiłam malować ust, używałam jedynie pomadek ochronnych albo takich w bardzo naturalnych odcieniach. Jakoś nieco ponad rok temu przekonałam się do mocniejszych kolorów na ustach i teraz niemal każda wyprawa do drogerii kończy się nową zdobyczą.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać część mojej kolekcji szminek. Opowiem o tych, które lubię bardziej, a które mniej i każdą postaram się ocenić. 

Na początek moje ulubione:


Szminki, które pokochałam od pierwszego wypróbowania. Niektóre z nich kupowałam już wielokrotnie, a inne były kupione z przypadku, a okazały się strzałem w dziesiątkę.


Zaczynając od lewej:

Essence Ultra Last Instant Colour nr 7 "Undress my lips"

TRWAŁOŚĆ: 7/10
KOLOR: 10/10
NAWILŻENIE: 9/10
ZAPACH: 3/10

CENA: 8 zł

OGÓLNA OCENA: 8/10

Essence Matt Matt Matt nr 7 "Purple power"

TRWAŁOŚĆ: 9/10
KOLOR: 9/10
NAWILŻENIE: 7/10
ZAPACH: 7/10
CENA: 10 zł

OGÓLNA OCENA: 8/10


Wibo Matte Intense nr 2 

TRWAŁOŚĆ: 10/10
KOLOR: 8/10
NAWILŻENIE: 5/10
ZAPACH: 9/10
CENA: 12 zł

OGÓLNA OCENA: 9/10



Eveline Velvet Matt Lipstick nr 506

TRWAŁOŚĆ: 7/10
KOLOR: 8/10
NAWILŻENIE: 6/10
ZAPACH: 4/10
CENA: 15 zł

OGÓLNA OCENA: 7/10
Golden Rose Velvet Matte Lipstick nr 25

TRWAŁOŚĆ: 9/10
KOLOR: 10/10
NAWILŻENIE: 9/10
ZAPACH: 8/10
CENA: 12 zł

OGÓLNA OCENA: 10/10

Czas na te, które lubię nieco mniej, ale też często używam:
Mają minus za np. zbyt klejącą konsystencję czy wysuszanie ust



Lovely Extra Lasting nr 6 - co prawda nie szminka, ale matowy błyszczyk.

TRWAŁOŚĆ: 9/10
KOLOR: 9/10
NAWILŻENIE:6/10
ZAPACH: 5/10
CENA: 11 zł

OGÓLNA OCENA: 7/10


Rimmel The Only 1 Matte nr 200 "Salute"

TRWAŁOŚĆ: 8/10
KOLOR: 10/10
NAWILŻENIE: 0/10
ZAPACH: 7/10
CENA: 30 zł

OGÓLNA OCENA: 7/10

Rimmel The Only 1 Matte nr 810 "The Matte Factor"

TRWAŁOŚĆ: 8/10
KOLOR: 10/10
NAWILŻENIE: 0/10
ZAPACH: 7/10
CENA: 30 zł

OGÓLNA OCENA: 7/10

Bourjois Rouge Edition Souffle de Velvet nr 04 "Ravie en rose"

TRWAŁOŚĆ: 3/10
KOLOR: 7/10
NAWILŻENIE: 6/10
ZAPACH: 4/10
CENA: 50 zł

OGÓLNA OCENA: 6/10

A teraz kolej tych, które niekoniecznie lubię:

Dwie z nich to kompletne niewypały, do jednej podchodzę z dystansem, a dwóch jeszcze nie zdążyłam porządnie przetestować


Golden Rose Velvet Matte Lipstick nr 33

TRWAŁOŚĆ: nadal czeka na wypróbowanie
KOLOR: 10/10
NAWILŻENIE: również ciężko stwierdzić, bo miałam ją na ustach tylko chwilę, ale podejrzewam, że będzie tu tak jak w przypadku czerwonej szminki z Golden Rose
ZAPACH: 8/10
CENA: 12 zł

OGÓLNA OCENA: nie chcę oceniać w ciemno

Rimmel Moisture Reniev nr 510 "Mayfair Red Lady" - trafiła w moje ręce przypadkiem, wybrałam zły kolor podczas zamawiania przez internet, ale w tym przypadku to chyba szczęśliwa pomyłka :)

TRWAŁOŚĆ: nadal czeka na wypróbowanie
KOLOR: 10/10
NAWILŻENIE: wydaje się kosmiczne, sądząc po tej bardzo kremowej formule :)
ZAPACH: 9/10
CENA: 29 zł

OGÓLNA OCENA: -

Wibo Million Dollars Lips nr 2

TRWAŁOŚĆ: 10/10
KOLOR: 2/10 - nie czuję się dobrze w różowych pomadkach, na stronie, z której zamawiałam kolor był zupełnie inny
NAWILŻENIE: 6/10
ZAPACH: 4/10
CENA: 13 zł

OGÓLNA OCENA: 5/10

Wibo Lip Lacquer Rock with Me nr 1


TRWAŁOŚĆ: 6/10
KOLOR: 3/10
NAWILŻENIE: 5/10
ZAPACH: 4/10
CENA: 12 zł

OGÓLNA OCENA: 1/10
Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z lakierem do ust, wzięłam na próbę. Niby jest to połączenie szminki z błyszczykiem, ale w rzeczywistości jest to najbardziej klejący się błyszczyk na świecie. Łudziłam się, że chociaż trochę wyschnie, ale niestety. Zupełnie nie polecam.


Makeup Revolution kolor Vamp

TRWAŁOŚĆ: 1/10
KOLOR: 7/10
NAWILŻENIE: 5/10
ZAPACH: 4/10
CENA: 3 zł

OGÓLNA OCENA: 2/10

A Wy jakie kolory szminek wolicie? Czerwienie, róże, nude, czy może jeszcze jakieś inne? 
I jakie są Wasze ulubione szminki? Polećcie mi coś! ;)

You May Also Like

6 komentarze

  1. Bardzo lubię ciemne odcienie czerwieni, ale nie kupuję zbyt wielu kosmetyków. Jeśli już stwierdzam, że przyda mi się nowa szminka to staram się sprawdzać, które nie były testowane na zwierzętach co mocno zawęża mój wybór. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to trochę "błogosławiona niewiedza" w tym przypadku. Serce pęka na samą myśl o tym okrucieństwie wobec zwierzaków :(

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też, dobrze dobrana szminka potrafi "zrobić" cały makijaż!

      Usuń
  3. Mam kilka pomadek z GR i lubię je, lecz zdecydowane wolę wersje w płynie, bo są piekielnie trwałe i niewyczuwalne na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ostatnio kupiłam płynną Golden Rose i jest to najlepsza pomadka, jakiej do tej pory używałam :)

      Usuń