10 ulubionych aplikacji na telefon

by - 22:34


W obecnych czasach nawet 6-latki mają swoje własne smartfony. Komputery i telefony rządzą dzisiejszym światem, nie da się temu zaprzeczać. I to właśnie telefon jest moim największym uzależnieniem - przebija nawet buty, które kocham. Bez niego czuję się jak bez ręki, zawsze muszę go mieć przy sobie. I myślę, że nie tylko ja tak mam ;)


A co w nim takiego niezbędnego? Aplikacje! Stworzone po to, by dostarczyć nam rozrywki, a przede wszystkim - ułatwić życie. Niżej przedstawiłam kilka aplikacji na telefon, które większość z Was zapewne dobrze zna. To właśnie bez nich ciężko byłoby mi wyobrazić sobie funkcjonowanie :)

1. MESSENGER


Najłatwiejsze i chyba najbardziej powszechne narzędzie do komunikacji. Powstało dzięki Facebookowi, ale obecnie nie trzeba mieć konta na tym portalu, żeby móc korzystać z Messengera, bo można połączyć go z numerem telefonu i traktować jako aplikację do wysyłania i odbierania SMS-ów.


2. INSTAGRAM


Pozwala śledzić nie tylko znajomych, ale też ulubionych celebrytów, sportowców, kogokolwiek. Można dodawać zdjęcia, krótkie filmy, a także relacje ze swojego dnia i prowadzić transmisje na żywo. Są też tacy, którzy znaleźli sposób, by zarabiać dzięki swojemu profilowi w tym serwisie!


3. OPEN CAMERA


Jak sama nazwa wskazuje, jest to narzędzie aparatu dla naszego smartfona. Systemowy aparat w moim telefonie nie spełniał moich oczekiwań i zaczęłam szukać lepszej aplikacji. Przetestowałam ich sporo i Open Camera wypadła najlepiej :)


4. SNAPCHAT


Na początku uważałam Snapchata za całkiem bezużyteczną aplikację. Potem zaczęłam obserwować Stories kilka znanych osób i doszłam do takiego punktu, że nie ma dnia, w którym nie wysłałabym snapa do kogoś znajomego.


5. MÓJ POCIĄG
Dosyć często jeżdżę pociągami, więc potrzebna mi aplikacja, w której szybko będę mogła sprawdzić rozkład jazdy, peron odjazdu pociągu czy opóźnienia na trasie. I Mój Pociąg to wszystko zapewnia, a przy okazji jest całkiem ładnie i przejrzyście zaprojektowany.


6. GMAIL
Lepszej poczty elektronicznej jeszcze nie miałam, a ta aplikacja pozwala mi na bieżąco pisać i odbierać maile związane z pracą czy uczelnią.


7. JAKDOJADE
Szybko mogę sprawdzić w jaki tramwaj czy autobus wsiąść, żeby dojechać do celu. Aplikacja pozwala także znaleźć najlepszą trasę jak dojechać komunikacją miejską w wybrane miejsce. Mega przydatne dla osoby mieszkającej w dużym mieście, która tak jak ja, nie ma prawa jazdy.


8. MILLENIUM


Na bieżąco mogę kontrolować moje finanse, zrobić szybki przelew czy zapłacić za zakupy bez użycia karty. Zwłaszcza ta ostatnia opcja się przydaje, bo prawie nigdy nie mam w portfelu gotówki, a karty zdarza mi się zapomnieć, podczas gdy telefon mam zawsze przy sobie.


9. FLASHSCORE


Uwielbiam sport, ale jestem takim leniem, że częściej go oglądam niż sama uprawiam. Niestety nie zawsze mogę obejrzeć transmisję albo pójść na mecz, więc szukam wyników w internecie. A Flashscore zawiera wszystko, czego w tej kwestii potrzebuję.


10. PINTEREST


No i ostatni punkt, czyli Pinterest. Od dwóch lat wchodzę na niego prawie codziennie. Skarbnica pomysłów i inspiracji. Jest tam dosłownie wszystko - przepisy, stylizacje, fryzury, makijaże, śmieszne obrazki z kotami. Jednym słowem WSZYSTKO.


A jakie są Wasze ulubione aplikacje mobilne? :)

You May Also Like

2 komentarze

  1. Z wymienionych używam tylko pierwszych dwóch. Do moich ulubionych aplikacji na telefonie zaliczam te do nauki japońskiego i chińskiego. Nie wyobrażam sobie już bez nich nauki znaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to ciekawie! Też kiedyś używałam aplikacji do nauki języków, ale nie chciałam ich tu wrzucać ze względu na to, że mam już kilkumiesięczną przerwę ;)

      Usuń