10 krajów, które chcę odwiedzić przed śmiercią

by - 21:17


Święty Augustyn mówił, że "Świat jest książką i ci, którzy nie podróżują, czytają tylko jedną stronę.". Osobiście uwielbiam czytać. Na dzień dzisiejszy podróże to marzenie, na które mnie nie stać, ale wierzę, że kiedyś uda mi się je spełnić.


Poniżej prezentuję listę 10 krajów, które obowiązkowo muszę kiedyś odwiedzić. 
Enjoy!

1. Chorwacja


2. Włochy


3. Maroko


4. Australia


5. Islandia


6. Katar


7. Tajlandia


8. USA


9. Hiszpania


10. Meksyk


A Wy które z tych miejsc odwiedzilibyście najchętniej? Jakie kraje znalazłyby się na Waszej liście 10, które chcecie zobaczyć?

Follow my blog with Bloglovin

You May Also Like

8 komentarze

  1. Katar? Ciekawy wybór. Z Twojej listy kilka już widziałam, pozostaje USA, Islandia, Australia i Maroko, bo do Kataru jakoś mnie nie ciągnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katar to baaardzo bogaty kraj, co się przekłada na architekturę, wygląd miast. Zupełnie coś innego niż gdziekolwiek i mnie to intryguje ;)

      Usuń
  2. Tyle jest pięknych miejsc na świecie, że czasu nie starczy, żeby wszystko zobaczyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety racja, ale miejmy nadzieję, że chociaż część uda się zobaczyć!

      Usuń
  3. Całkiem niedawno dałam się przekonać po długim czasie do stworzenia swojej bucket list zawiera ona jednak nie tylko kraje, ale też konkretne zadania/działania. Wiele krajów z Twojej listy już widziałam, niektóre - jak Islandia - czekają w kolejce, inne raczej na moją listę nigdy nie wskoczą ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bucket list to świetny pomysł, jestem w trakcie tworzenia swojej. Ciekawie będzie wrócić do niej za rok czy jeszcze później i zobaczyć ile marzeń udało się spełnić ;) dziękuję i Tobie też życzę powodzenia!

      Usuń
  4. Ostatnio i ja zastanawiam się nad Tajlandią.

    OdpowiedzUsuń